Τα πρώτα συνδρομητικά σούπερ μάρκετ ετοιμάζονται να έρθουν και στην Ελλάδα!
Οι διεργασίες έχουν ξεκινήσει για την έναρξη συνδρομητικής λειτουργίας της αλυσίδας Albert Heijn, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize. Ο όμιλος δραστηριοποιείται με την ΑΒ Βασιλόπουλος.
Η ολλανδική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με συνδρομή 12 ευρώ ετησίως, υπόσχεται περισσότερες εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα και εκπτώσεις στα μεταφορικά σε περίπτωση, που κάποιος παραγγείλει προϊόντα ηλεκτρονικά.
Η αύξηση των καταναλωτών που πλέον ψωνίζουν ηλεκτρονικά οδηγεί στην ετήσια συνδρομή για να εφαρμοστεί το μοντέλο των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ που πρέπει να έχει κερδοφορία για τις αλυσίδες καταστημάτων.
Σύμφωνα με το πλάνο, ο πελάτης θα πληρώνει συνδρομή, απολαμβάνοντας δωρεάν μεταφορικά, επιλέγοντας να παραλαμβάνει στο σπίτι του συγκεκριμένα είδη σούπερ μάρκετ σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, ενώ η αλυσίδα καταστημάτων θα έχει σταθερό πελατολόγιο και σίγουρα έσοδα.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ