Στα τυφλά ταξιδεύουν για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα στη διαδρομή Αθήνας – Θεσσαλονίκης τα τρένα, ένα χρόνο μετά την πολύνεκρη τραγωδία των Τεμπών, που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα.
Πριν από λίγο καιρό, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σχολίασε ότι η εκτιμώμενη τελική ημερομηνία πλήρους αποκατάστασης με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση είναι η 31η Δεκεμβρίου 2025, με τον μεταβατικό διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, να ανφέρει ότι η τηλεδιοίκηση δεν υπάρχει από Δομοκό μέχρι Λάρισα.
«Αυτή τη στιγμή -πλην του κομματιού από Δομοκό μέχρι Λάρισα που καταστράφηκε από την κακοκαιρία Daniel- από το Μενίδι μέχρι τη Θεσσαλονίκη και από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τον Στρυμόνα και τον Προμαχώνα, η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση λειτουργούν κανονικά. Κανονικότατα», σχολίασε.
Παράλληλα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Reporter United, χωρίς τηλεδιοίκηση είναι και το τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός, μια απόσταση περίπου 52 χιλιομέτρων.
«Από το Λιανoκλάδι φεύγουμε χωρίς φωτοσήματα, το Λιανοκλάδι είναι στο χιλιόμετρο 218 περίπου και ο Δομοκός είναι στο χιλιόμετρο 270. Εμείς από το Λιανοκλάδι και πέρα, όπως έχουμε καταγράψει, μέχρι τη Λάρισα δεν έχουμε φωτοσήματα, οπότε μιλάμε περίπου για 120 χλμ», αποκάλυψε ο μηχανοδηγός και αντιπρόεδρος σωματείου, Γιώργος Μανώλης.
Την ίδια ώρα, μηχανοδηγοί δηλώνουν ότι η κίνηση των συρμών γίνεται με αυξημένα μέτρα ασφαλείας, ενώ υπάρχει παρουσία δύο σταθμαρχών σε κάθε βάρδια και μειωμένη κατά το ήμισυ ταχύτητα των συρμών στη γραμμή Λάρισα – Δομοκός ( 80 χλμ/ωρα) και στη γραμμή Δομοκός – Άγιος Στέφανος με ταχύτητα 100 χλμ/ωρα.
Ταυτόχρονα, οι μηχανοδηγοί ζητούν επίσπευση των διαδικασιών ώστε η τηλεδιοίκηση να λειτουργεί σε όλο το δίκτυο.
Δείτε το ρεπορτάζ:
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ