Νέες αποκαλύψεις και νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη μοιραία νύχτα στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας που οδήγησε στην πολύνεκρη τραγωδία που προκάλεσε η φονική σύγκρουση των δύο τρένων στην περιοχή του Ευαγγελισμού στα Τέμπη.
Το Mega μέσω του κεντρικού δελτίου ειδήσεων μια ακόμη σημαντική παράλειψη του σταθμάρχη, ένα ακόμη μοιραίο λάθος, το οποίο αν είχε αποφευχθεί θα μπορούσε να είχε αποτραπεί η τραγωδία.
Πρόκειται για ένα έγγραφο, το επονομαζόμενο δελτίο ειδοποίησης 1001.
Είναι ένα έγγραφο, το οποίο είναι υποχρεωμένος να δίνει ο σταθμάρχης κάθε σταθμού στον εκάστοτε μηχανοδηγό.
Είναι ένα έγγραφο, η κατοχή του οποίου αποτελεί αναγκαία συνθήκη για κάθε αμαξοστοιχία για να αναχωρήσει από έναν σταθμό.
Το συγκεκριμένο έγγραφο αναγράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, το ακριβές δρομολόγιο και την ακριβή τροχιά των γραμμών, στην οποία θα κινηθεί.
Το εν λόγω έγγραφο υπογράφεται από τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό και εν συνεχεία το τρένο ξεκινά από την αφετηρία για να καταλήξει στον προορισμό του.
Σύμφωνα με το Mega, ένα τέτοιο έγγραφο δεν υπήρχε στην μοιραία αμαξοστοιχία.
Άλλη μια δικλείδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με δολοφονικά αποτελέσματα.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ