Αυτά είναι τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία και θα ενισχύσουν τον «στόλο» του ΟΑΣΘ, προκειμένου να συνεισφέρουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
«Πάτησαν» πλέον στη Θεσσαλονίκη.
Το θαλάσσιο ταξίδι για τα λεωφορεία είχε ξεκινήσει πριν από 26 ημέρες και για την ακρίβεια από το λιμάνι Lianyungang, στην επαρχία Τσιανγκσού της Κίνας.
«Πυρετός ανυπομονησίας στον ΟΑΣΘ!
Ο Μάρτιος αρχίζει με όμορφη, γλυκιά προσμονή για τη διοίκηση, τα στελέχη και όλους τους εργαζόμενους του», είχε αναφέρει ο οργανισμός σε πρόσφατη ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και όπως επισημάνθηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από τον οργανισμό, «τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία θα πατήσουν τις ρόδες τους στην Θεσσαλονίκη σήμερα».
Έτσι και έγινε… Είναι πλέον γεγονός.
Τα λεωφορεία βρίσκονται ήδη στην πόλη, όπως φαίνεται εξάλλου και στο βίντεο, που έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του.
Βέβαια, όπως είχε σημειώσει ο ΟΑΣΘ «θα χρειαστεί να γίνει ο εκτελωνισμός των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, η ταξινόμηση και η προετοιμασία τους» και με δεδομένο ότι ήδη πραγματοποιούνται οι εργασίες για την κατασκευή των κατάλληλων υποδομών, που θα εγκατασταθούν, αυτά αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην πόλη εντός της Άνοιξης.
Δείτε εικόνες και video:
Υπενθυμίζεται ότι στις 19/2 υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 8,737 εκατ. ευρώ, με την οποία εντός των επόμενων τριών μηνών προβλέπεται να ολοκληρωθεί, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, η κατασκευή του σταθμού φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που αναμένονται σήμερα στην Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση του ΟΑΣΘ, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης όλες οι απαραίτητες υποδομές τόσο για τη φόρτιση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, όσο και για την ασφαλή νυχτερινή τους στάθμευση και φύλαξη.
Κύριος του έργου είναι ο ΟΑΣΘ και φορέας υλοποίησης η Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΝΕΘ Α.Ε.), η οποία ανέλαβε όλη τη διαδικασία δημοπράτησης (μελέτες, τεύχη δημοπράτησης, αδειοδοτήσεις, επιλογή αναδόχου κ.λπ.), την παρακολούθηση υλοποίησης, καθώς και την παραλαβή του έργου.
Το πρότζεκτ περιλαμβάνει εργασίες διαμόρφωσης του χώρου, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, όπου θα τοποθετηθούν 55 ηλεκτρικοί φορτιστές ισχύος 180 KW, καθένας με δυνατότητα παράλληλης φόρτισης δύο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, ανάπτυξη νέου δικτύου Μέσης Τάσης 20 kV στον χώρο του αμαξοστασίου και ηλεκτροφωτισμός για την ασφαλή κυκλοφορία προσωπικού και οχημάτων, καθώς επίσης και δίκτυα γειώσεων και αντικεραυνικής προστασίας.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ