Το έργο του Fly Over στη Θεσσαλονίκη δημιουργεί ήδη εδώ και μήνες προβλήματα στην κοινωνία της πόλης και τους επισκέπτες της.
Η πρώτη καθυστέρηση και εκτροπή του χρονοδιαγράμματος είναι γεγονός, όμως από αυτή ο εργολάβος ζητά αποζημίωση. Πόσα εκατομμύρια ευρώ φτάνει το ύψος της;
Το Μετρό στη Θεσσαλονίκη όχι απλώς βγήκε εκτός χρονοδιαγράμματος, αλλά ταλαιπωρεί (με πολλαπλές προεκτάσεις) τους Θεσσαλονικείς εδώ και δεκαετίες και δεν έχει παραδοθεί ακόμη.
Η Fly Over είναι το… νέο talk of the town, όμως κινείται ήδη στα δεδομένα του Μετρό, καθώς επισήμως έχει γίνει γνωστή η παραδοχή καθυστέρησης έναρξης των εργασιών από την κυβέρνηση.
Πέραν τούτου όμως η πεντάμηνη καθυστέρηση δίνει το δικαίωμα για αξίωση αποζημίωσης από τον εργολάβο.
Αποζημίωση η οποία φτάνει στα 10 εκ. ευρώ, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη:
«Αλλού τα πετάμε τα λεφτά.
Στους αγρότες λέμε «θα ξύσουμε τον πάτο»».
Ο Χρήστος Γιαννούλης εκτίμησε δε πως η Fly Over θα κοστίσει στο Ελληνικό Δημόσιο 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ και έκανε λόγο για «πολιτικό και δημοσιονομικό έγκλημα», σημειώνοντας ότι όλοι ήξεραν ότι είναι λάθος η στρατηγική που ακολουθείται στο έργο.
Παράλληλα εξέφρασε και την ανησυχία για τη Χαλκιδική, που λόγω των εργασιών και των προβλημάτων μπορεί να χάσει μέρος του τουρισμού της.
«Σε αυτή την πόλη δεν υπάρχει φωνή;
Αυτό το έγκλημα, που θα διαρκέσει 10 χρόνια, η καταστροφή της Θεσσαλονίκης, του εμπορικού κέντρου της πόλης, με το Fly Over, δεν το έχουν αντιληφθεί ότι θα οικονομήσουν εις βάρος του λαού και της ηρεμίας της πόλης;
Δέκα χρόνια. Για το Μετρό έπεσα μέσα… Δέκα χρόνια, με 1 δις. Μία λωρίδα λείπει και όλα μέλι γάλα», είπε πρόσφατα και μεταξύ των άλλων στον ραδιοφωνικό σταθμό «Metropolis 95,5», από την πλευρά του, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.
- Διαψεύδοντας κατηγορηματικά οποιαδήποτε φήμη για αναστολή των έργων του Fly Οver, o υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, προανήγγειλε τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ