Πλήθος αντιδράσεων προκάλεσε βίντεο, που δημιούργησε μια ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την πόλη, καθώς στα καρέ του πρωταγωνιστικό ρόλο είχε ο φραπές και η λέξη… «μαλ@@@ς»!
Λίγες μόλις ώρες μετά τα πρώτα ξεσπάσματα, η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου, ανέλαβε την ευθύνη και εξήγησε ότι δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη, αλλά για βίντεο, το οποίο «όπως ανέβηκε στα social media, κατέβηκε».
Συγκεκριμένα, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Status 107,7 και στην εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη, είπε πως «μια ομάδα εννέα παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι, που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά.
Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» και σημείωσε πως υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ίδια.
«Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες, που ακολουθούνται πάντα.
Από εκεί και πέρα, είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη, όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά…
Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής…
Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ.
Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ.
Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων.
Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ…
Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».
Η Βούλα Πατουλίδου τέλος, το χαρακτήρισε ως «μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ