Μερικές φορές, η αφοσίωση στην τέχνη μπορεί να οδηγήσει έναν ηθοποιό σε… ακραίες καταστάσεις.
Και πράγματι, αυτό επιβεβαιώνεται από τις επιλογές διάσημων ηθοποιών που έφτασαν στα άκρα για να πετύχουν τον χαρακτήρα τους, είτε αυξομειώνοντας δραματικά το βάρος τους είτε κάνοντας stunts που ούτε οι κασκαντέρ δεν θα έκαναν.
Για ευνόητους λόγους, ο Τζάκι Τσαν και ο Τομ Κρουζ εξαιρούνται από τη λίστα, γιατί είναι και οι δυο γνωστοί για τα άκρως επικίνδυνα stunts που κάνουν και προκαλούν… εγκεφαλικά στο συνεργείο και τους συναδέλφους τους!
Ο Χιθ Λέτζερ έγινε πραγματικά… Joker
Ο αείμνηστος Χιθ Λέτζερ έφτασε πραγματικά στα άκρα για να γίνει πιστευτός, ενσαρκώνοντας τον ρόλο του Joker.
Από την πρώτη στιγμή και παρακούγοντας τη συμβουλή του Τζακ Νίκολσον, ο οποίος τον προειδοποίησε ότι θα πρέπει να προσέχει την ψυχική του υγεία, ο Λέτζερ βούτηξε βαθιά στον ρόλο του πράκτορα του χάους, σε τέτοιο βαθμό που του χάρισε ένα μεταθανάτιο Όσκαρ.
Όχι μόνο έμενε σε ένα άθλιο μοτέλ για έξι εβδομάδες πριν από τα γυρίσματα, προτιμώντας το σκοτάδι, και συμπλήρωνε τα κενά του σεναρίου από κόμιξ με τον χαρακτήρα του, αλλά σκηνοθέτησε τα βίντεο που μετέδιδε ο Joker για να εκφοβίσει το κοινό της Γκόθαμ.
Ο Κρίστιαν Μπέιλ έχασε 62 κιλά
Ο Κρίστιαν Μπέιλ, γνωστός για τους αντιφατικούς ρόλους του, δεν δίστασε να χάσει 62 κιλά για να ενσαρκώσει τον ρόλο ενός εργάτη στην ταινία «The Machinist», κάνοντας δίαιτα τεσσάρων μηνών αποτελούμενη από νερό, ένα μήλο και ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα.
Όπως ήταν φυσικό, το αποτέλεσμα ήταν τρομακτικό και άκρως πιστικό, με τον ίδιο να επιμένει ότι θα έπρεπε να χάσει συνολικά 90 κιλά, κάτι που φυσικά οι παραγωγοί της ταινίας δεν το επέτρεψαν.
Αμέσως μετά, πήρε 20 κιλά για να εμφανιστεί ως Batman στο «Batman Begins» και άλλα 40 για την ταινία «Vice».
Ο Νίκολας Κέιτζ έφαγε μια ζωντανή κατσαρίδα
Το «Vampire’s Kiss» αποτελεί μια από τις καλτ ταινίες του κινηματογράφου, που μας έχει χαρίσει δεκάδες memes και θεωρείται ορόσημο στην κινηματογραφική εξέλιξη του Κέιτζ, αλλά αυτό που λίγοι γνωρίζουν είναι το ότι ο Νίκολας Κέιτζ έφαγε μια… ζωντανή κατσαρίδα.
Το αηδιαστικό περιστατικό αποκάλυψε σε συνέντευξή του ο σκηνοθέτης της ταινίας, Ρόμπερτ Μπίερμαν, σχολιάζοντας:
«Ο Νίκολας μου είπε: “Το πράγμα που μισώ περισσότερο στον κόσμο είναι οι κατσαρίδες … γι’ αυτό άσε με να φάω μια κατσαρίδα.”
Σκέφτηκα ότι αυτό ήταν καταπληκτικό και έστειλα τους ανθρώπους που φτιάχνουν τα σκηνικά στο λεβητοστάσιο… μου έφεραν ένα κουτί, χωρισμένο σε μικρά τμήματα με χαρτί υγείας. Οι κατσαρίδες ήταν εκεί, παρατεταγμένες για να του τις δώσω».
Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο κοιμήθηκε σε κουφάρια ζώων
Τα γυρίσματα για την οσκαρική ταινία του Αλεχάντρο Ιναρίτου ήταν διαβόητα δύσκολα, με τον ίδιο τον σκηνοθέτη να χαρακτηρίζει τις σκληρές συνθήκες της παραγωγής ως «εφιάλτη».
Για να μπει στον χαρακτήρα και να αποδώσει την ερμηνεία του, ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο – γνωστός για το ότι κάνει τα πάντα για τις ταινίες του – επέλεξε να κοιμάται σε κουφάρια ζώων και να τρώει ωμό συκώτι βίσονα.
«Είτε πρόκειται για το να μπαίνω και να βγαίνω σε παγωμένα ποτάμια, είτε για το να κοιμάμαι σε κουφάρια ζώων, είτε για το τι έτρωγα στα γυρίσματα.
Υπέφερα διαρκώς από το κρύο και έπαθε υποθερμία.
Σίγουρα δεν τρώω ωμό συκώτι βίσονα σε τακτική βάση. Όταν δείτε την ταινία, θα δείτε την αντίδρασή μου σε αυτό, επειδή ο Alejandro το κράτησε μέσα. Τα λέει όλα.
Ήταν μια ενστικτώδης αντίδραση», είχε δηλώσει ο διάσημος ηθοποιός.
Ο Χοακίν Φίνιξ έδεσε το σαγόνι του με σύρμα
Γνωστός για τους εκκεντρικούς του τρόπους, ο Φίνιξ άγγιξε την υπερβολή στην ταινία «The Master», επιλέγοντας να τοποθετήσει μεταλλικά ελάσματα στα δόντια του για να μπορεί να κλείνει σφικτά το σαγόνι του από τη μια πλευρά.
«Ο μπαμπάς μου μερικές φορές μιλούσε από το πλάι, έσφιγγε τη μία πλευρά του στόματός του. Και σκέφτηκα ότι αντιπροσώπευε την ένταση με αυτόν τον τρόπο, κάποιον που είναι απλά μπλοκαρισμένος και σφιγμένος.
Έτσι πήγα στον οδοντίατρό μου και τους έβαλα να στερεώσουν αυτά τα μεταλλικά στηρίγματα στα δόντια μου στο πάνω και στο κάτω μέρος και μετά τύλιξα λαστιχάκια γύρω τους για να αναγκάσω το σαγόνι μου να κλείσει από τη μία πλευρά…
Μετά από μερικές εβδομάδες, οι ταινίες, δεν ήταν πραγματικά αρκετά ισχυρές για να το κρατήσουν, οπότε κατέληξα να ξεφορτωθώ τις λαστιχένιες ταινίες και εξακολουθούσα να έχω αυτά τα μεταλλικά στηρίγματα και έτσι με έκανε να έχω συνεχώς επίγνωση του μάγουλου μου.
Ξέρετε, είχαν αυτές τις μυτερές άκρες και έτσι σκίζανε λίγο το μάγουλο», δήλωσε ο ηθοποιός.
Ο Ρόμπερ Πάτινσον ζούσε στο σκοτάδι και κοιμόταν με τα ίδια ρούχα
Στην ταινία «Good Time», ο Ρόμπερτ Πάτινσον κατάφερε να αλλάξει οριστικά την εικόνα του όμορφου αγοριού του «Twilight», με τη σκληρή, ανισόρροπη ερμηνεία του ως ληστή τραπεζών.
Η ερμηνεία του δεν ήρθε φυσικά, καθώς χρειάστηκε πολλή δουλειά για να ενσαρκώσει τον ατημέλητο εγκληματία που βλέπουμε στην οθόνη.
Έτσι, ο Πάτινσον έπιασε δουλειά σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων, μασκαρεμένος για να μη γίνει αντιληπτός, και ζούσε στο υποβαθμισμένο υπόγειο διαμέρισμα του χαρακτήρα που ενσάρκωνε.
«Δεν άνοιξα ποτέ τις κουρτίνες μου, δεν άλλαξα τα σεντόνια καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί, για αυτούς τους δύο μήνες, και κοιμόμουν μόνο με τα ρούχα μου», υπογράμμισε σε συνέντευξή του στη «New York Herald».
Ο Τζέιμι Φοξ κρατούσε κλειστά τα μάτια του για 14 ώρες
Υποδυόμενος τον Ρέι Τσαρλς για την ταινία «Ray», ο Τζέιμι Φοξ φορούσε προσθετικά βλέφαρα στα μάτια του, κρατώντας τα κλειστά για τουλάχιστον 14 ώρες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Μάλιστα δήλωσε στους New York Times ότι βίωσε κρίσεις πανικού κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων εβδομάδων των γυρισμάτων πριν συνηθίσει το «ανησυχητικό, κλειστοφοβικό συναίσθημα».
«Συχνά ξεχνούσαν ότι δεν μπορούσα να δω και κατά λάθος μ’ άφηναν να κάθομαι μόνος του σε ένα τραπέζι μετά το γεύμα, καθώς θεωρούσαν ότι θα μπορούσα να επιστρέψω στο πλατό μόνος μου», ανέφερε ο Τζέιμι Φοξ.
O Αλ Πατσίνο ζούσε σαν τυφλός
Δεν είναι μυστικό ότι ο Αλ Πατσίνο «βυθίζεται» πραγματικά στους ρόλους που αναλαμβάνει, με το αποτέλεσμα να είναι πάντα μοναδικό.
Για την ερμηνεία του στην ταινία «Scent of a Woman», ο Πατσίνο, ο οποίος υποδύθηκε έναν τυφλό αντισυνταγματάρχη, ζήτησε συμβουλές από άτομα με προβλήματα όρασης, ενώ παρακολούθησε μαθήματα σε σχολή τυφλών.
Ακόμη, πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, άρχισε να ζει την καθημερινότητά του σαν να είχε χάσει την όρασή του, ζητώντας μάλιστα από το συνεργείο μόλις βρισκόταν στο πλατό να συνεχίσουν να του φέρονται σαν να ήταν τυφλός.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ