Οκτώ στους δέκα καταναλωτές φαίνεται πως προτιμούν τις διαδικτυακές αγορές, αφού πραγματοποιούν online αγορές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με έκθεση e-Commerce Index της PayPal, οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ψωνίζουν διαδικτυακά τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο περισσότερα από 340 ευρώ τον μήνα, αγοράζοντας ρούχα και αξεσουάρ, πληρώνοντας λογαριασμούς ή παραγγέλλοντας φαγητά και ποτά από εστιατόρια.
Η θέση της Ελλάδας στην εν λόγω έρευνα είναι αρκετά υψηλή, καθώς οι καταναλωτές ξοδεύουν για διαδικτυακές αγορές 333 ευρώ τον μήνα.
Μάλιστα, οι Έλληνες καταναλωτές βρίσκονται στη δεύτερη θέση μετά τους Ολλανδούς (με 76%) στις εβδομαδιαίες αγορές, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 4,8 αγορές την εβδομάδα.
Την ίδια ώρα, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο πραγματοποιούν τις υψηλότερες μηνιαίες δαπάνες για αγορές, με 486 και 420 ευρώ αντίστοιχα, κατά μέσο όρο.
Ακόμη, η έρευνα έδειξε ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι μεταξύ των πρώτων που ενδιαφέρονται για διαφορετικές επιλογές σε σχέση με τις πληρωμές όσων παραγγέλνουν, αλλά και ότι το 87% αγοράζει προϊόντα από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι Έλληνες προτιμούν ηλεκτρονικές αγορές από επιχειρήσεις εκτός Ελλάδας και τα κίνητρα που τους οδηγούν σε αυτό είναι κυρίως οι καλύτερες τιμές (56%) και η πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων (42%).
Το 74% των Ευρωπαίων και το 87% των Ελλήνων καταναλωτών πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, αν και ακόμα υπάρχουν εκείνοι που εξακολουθούν να διστάζουν εκφράζοντας ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ