Την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης τους πρώτους μήνες του 2023 αναμένεται να μπλοκάρει το Netflix.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα «Corriere Della Sera», ο συν-διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας, Τεντ Σαράντος, έκανε λόγο για υπερβολική διάχυση κοινών λογαριασμών και για «πάγωμα» αρκετών εξ αυτών, παρά τα παράπονα των χρηστών.
Ο κολοσσός του streaming είχε ήδη επισημοποιήσει την πρόθεσή του να προχωρήσει προς αυτή την κατεύθυνση ήδη από τον Οκτώβριο, αλλά δεν είχε δώσει καμία ένδειξη για το χρονοδιάγραμμα της «εκκαθάρισης».
«Ας μην έχουμε αυταπάτες, δεν νομίζω ότι οι καταναλωτές θα εκτιμήσουν την ιδέα αμέσως», θα είχε δηλώσει τότε στους επενδυτές ο Σαράντος, σχολιάζοντας ότι εναπόκειται στην εταιρεία να βεβαιωθεί ότι οι χρήστες βλέπουν την προστιθέμενη αξία στην προσφερόμενη υπηρεσία.
Επιπλέον πληρωμή για την προσθήκη δεύτερου προφίλ
Μάλιστα, το 2022, η εταιρεία ενημέρωσε τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, τονίζοντας ότι ο χρήστης πρέπει να ελέγχει τις συσκευές που συνδέονται με τον λογαριασμό του, αποφεύγοντας την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης.
Όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα, πρόκειται για τουλάχιστον 100 εκατομμύρια συνδρομητές που μοιράζονται αυτήν τη στιγμή λογαριασμούς με άλλους χρήστες, με τουλάχιστον 3 εκατομμύρια λογαριασμούς εξ αυτών να αφορούν την Ιταλία.
Τον περασμένο Μάρτιο, το Netflix άρχισε να πειραματίζεται με νέες λύσεις στη Λατινική Αμερική, με κάθε συνδρομητή που συμμετείχε στη δοκιμή να προσθέτει έως και δύο άτομα στον λογαριασμό του.
Η τιμολόγηση της υπηρεσίας διέφερε ανάλογα με τη χώρα, αλλά συνήθως κυμάνθηκε περί τα 3 δολάρια τον μήνα για κάθε χρήστη που προστέθηκε.
Η κεντρική ιδέα των διευθύντων συμβούλων του Netflix είναι να εφαρμοστεί αυτή την επιλογή και στις ΗΠΑ, με το κόστος να είναι ελαφρώς χαμηλότερο από αυτό του νέου σχεδίου με τη διαφήμιση.
Επί του παρόντος, η συνδρομή ανέρχεται στα 6,99 δολάρια ανά μήνα, αλλά με τις νέες ρυθμίσεις αναμένεται να αυξηθεί.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, το Netflix εξακολουθεί να αξιολογεί τους κινδύνους της επιχείρησης, μεταξύ των οποίων και την εμφανή μείωση των εγγεγραμμένων χρηστών, τη στιγμή που ανταγωνιστικές εταιρείες Amazon Prime Video, Disney+, Paramount+ και Peacock κερδίζουν καθημερινά έδαφος.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ