Kαινοτόμο δημοψήφισμα πραγματοποίησε η Yahoo Finance για τη χρονιά, που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες.
Εκτός της καθιερωμένης ετήσιας ψηφοφορίας για την καλύτερη εταιρεία της χρονιάς, φέτος έγινε και το αντίθετο, δηλαδή ψηφοφορία για τη χειρότερη.
Το βραβείο της καλύτερης πήγε στη Microsoft, του Μπιλ Γκέιτς, μια νίκη την οποία πολλοί αποδίδουν στα νέα προϊόντα που προσφέρει ο μεγιστάνας της βιομηχανίας Big Tech.
Από την άλλη πλευρά το Facebook ήταν αυτό που έχασε, καθώς συγκέντρωσε 50% περισσότερες ψήφους από την Alibaba.
Η ήττα αυτή δεν προκάλεσε ωστόσο έκπληξη, καθώς τη φετινή χρονιά, η πλατφόρμα ήρθε αντιμέτωπη με πολλά προβλήματα.
Μια μεγάλη μερίδα χρηστών διαμαρτύρεται για λογοκρισία, κυρίως σε πολιτικά ζητήματα, καθώς και προβλήματα με το απόρρητο των χρηστών.
Επίσης το instagram είναι ένας λόγος που η δημοτικότητα του facebook είναι τόσο χαμηλή.
Υπενθυμίζεται πως πρόσφατα το facebook μετονομάστηκε σε Meta, όνομα που σηματοδοτεί ίσως μια νέα αρχή για την πλατφόρμα.
Ωστόσο, 30% των ψηφοφόρων υποστήριξαν πως το facebook μπορεί να επανακάμψει.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ