Τη δική της απάντηση μετά τον σάλο που προκλήθηκε έδωσε η εταιρεία Zara, λίγες ημέρες μετά το κάλεσμα για μποϊκοτάζ των προϊόντων της που απηύθυναν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με ανάρτησή της στο Instagram, η γνωστή εταιρεία ρούχων εξέφρασε τη λύπη της για τις οξύτατες αντιδράσεις που προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια της με ακρωτηριασμένες κούκλες και τυλιγμένα αγάλματα, κάνοντας λόγο για παρανόηση.
«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους.
Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται μεταξύ άλλων στο μήνυμα της εταιρείας.
Όπως χαρακτηριστικά διευκρινίζει η Zara, η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων.
View this post on Instagram
Υπενθυμίζεται ότι χρήστες των δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρουν ότι η νέα καμπάνια της συλλογής, «The Jacket» για λογαρισμό της εταιρείας έχει «εμπνευστεί» από τους χιλιάδες θανάτους Παλαιστίνιων στη Λωρίδα της Γάζας, η οποία έχει μετατραπεί για άλλη μια φορά σε εμπόλεμη ζώνη.
Αμέσως μετά τον σάλο που φαίνεται να προκλήθηκε, τα Zara κατέβασαν την επίμαχη καμπάνια.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ