Κατάφερε να γίνει η απόλυτη επιτυχία του Netflix σε λιγότερο από μήνα χωρίς να έχει ιδιαίτερα σοβαρή προώθηση και διαφήμιση.
Πρόκειται για παιχνίδι 456 συμμετεχόντων, οι οποίοι καλούνται να περάσουν διάφορες δοκιμασίες, όντες κλειδωμένοι σε μυστική τοποθεσία, προκειμένου να κερδίσουν δισεκατομμύρια γουόν.
Ολοι τους είναι άνθρωποι, που η ζωή δεν τους φέρθηκε ευνοϊκά, το χρηματικό έπαθλο, όμως, θα το κερδίσει μόνο ένας και οι υπόλοιποι θα πεθάνουν!!!
Η επιτυχία της σειράς εξηγείται από τους ειδικούς στην ψυχολογία στο ότι βασίζεται στην ωμή πραγματικότητα της εποχής μας, οι φτωχοί αγωνίζονται καθημερινά για να επιβιώσουν απέναντι σε καπιταλιστική κοινωνία.
Τέτοιου είδους σειρές, που παρουσιάζουν κοινωνικές ανισότητες, είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, εδώ όμως βλέπουμε ταύτιση των θεατών με τους διαγωνιζόμενους.
Κι αυτό γιατί όλα διαδραματίζονται στην Κορέα, πράγμα που κάνει τον θεατή του δυτικού κόσμου να νιώσει ότι δεν τον αφορούν άμεσα κι έτσι να το παρακολουθεί πιο ευχάριστα.
Στη συνέχεια της σειράς, αποκαλύφθηκε ότι τα παιχνίδια των διαγωνιζόμενων παρακολουθούνται από πλούσιους, που ποντάρουν στους φτωχούς, όπως συμβαίνει στις ιπποδρομίες, μεγαλώνοντας έτσι το χάσμα μεταξύ τους, καθώς τους αντιμετωπίζουν σαν ζώα κι όχι ανθρώπους.
Παρατηρήθηκε λοιπόν κι εδώ ταύτιση, των θεατών με τους πλούσιους. Απολαμβάνουν να βλέπουν από την κλειδαρότρυπα ψυχρά παιχνίδια ζωής και θανάτου.
Οποιοι τελικά και να είναι οι λόγοι, το Squid Game έχει γίνει η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ