Βροχή σχολίων οργής δέχεται στα social media η καφετέρια στη Νέα Σμύρνη μετά από την καταγγελία ενός θαμώνα της πως υπάλληλός της έδιωξε έναν ηλικιωμένο άνθρωπο υποστηρίζοντας πως πρόκειται για «πολιτική του καταστήματος» να μην επιτρέπει σε ηλικιωμένους να κάθονται.
Παρόλο που οι ιδιοκτήτες της καφετέριας έκαναν διευκρινιστική ανάρτηση ζητώντας συγγνώμη λέγοντας πως επρόκειτο για ένα μεμονωμένο περιστατικό και πως ο υπάλληλος απομακρύνθηκε, το κύμα οργής δεν κόπασε.
Κάτω από την απολογητική ανάρτηση του ιδιοκτήτη της καφετέριας έχουν γίνει πάνω από 1.000 σχόλια που συνεχίζουν να κατακεραυνώνουν την επιχείρηση κάνοντας λόγο για επαναλαμβανόμενα περιστατικά.
Πολλά σχόλια τονίζουν πως «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι».
Το σχόλιο, το οποίο και έχει συγκεντρώσει τις περισσότερες θετικές αντιδράσεις, αναφέρει:
«Η ανάρτηση και η απόδοση ευθύνης στους εργαζόμενους, επιβεβαιώνει πιο σθεναρά ότι είναι βαθιά ριζωμένη η θέση για το πώς αντιλαμβάνεστε τον «άλλο», όποιος κι αν είναι αυτός.
Χτες τον ηλικιωμένο, αύριο κάποιον άλλο που δε θα είναι αρεστός γιατί δεν ταιριάζει στην “αισθητική” σας. Μόνο που στη δική μας “αισθητική”, δεν ταιριάζουν τέτοιες καταστάσεις που το μαγαζί σας εκφράζει».
Σε άλλο σχόλιο με επίσης μεγάλη απήχηση, σημειώνεται:
«Μια χαρά είναι δυνατόν, μια χαρά έγινε και μια χαρά έχεις όλη την ευθύνη.
Και αν δεν σε είχαν κάνει βούκινο θα συνέχιζες με αυτή την “στρατηγική”.
Ελπίζω να μην πατήσει ποτέ κανείς το πόδι του εκεί και να αντιληφθείς πώς πληρώνονται τέτοιες “στρατηγικές”.
Οσο για το ποιος φταιει, πάντα την ευθύνη την έχει το μεγάλο αφεντικό.
Εύχομαι σύντομα να κλείσει ένα μαγαζί με τέτοιες αξίες».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ