Η ακρίβεια εδώ και μήνες έχει πάρει την ανιούσα, με χιλιάδες νοικοκυριά να δίνουν «μάχη» για να τα βγάλουν πέρα.
Οι πολίτες συνεχίζουν να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, παρά το γεγονός ότι έχουν μειώσει τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία ερευνών Circana, οι τιμές στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 7,2% το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, όπως αναφέρει το OPEN.
Μάλιστα, οι πωλήσεις το 11μηνο του 2023 αυξήθηκαν σε αξία (τζίρος) κατά 9,5% και σε όγκο κατά 2,2%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Σε ποια προϊόντα καταγράφονται οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023, οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις καταγράφονται στα καθαριστικά και τα απορρυπαντικά κατά 9,1%, στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας 7,2% και στα τρόφιμα κατά 7,1%.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ