Mία εβδομάδα απομένει έως την Black Friday (26/11), η οποία τα τελευταία χρόνια έχει γίνει η νέα συνήθεια των καταναλωτών.
Η Black Friday δεν συμπεριλαμβάνεται στις τακτικές εκπτώσεις, καθώς πρόκειται για μια προωθητική ενέργεια και αφορά όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας, με τη συμμετοχή, ωστόσο, των εμπορικών καταστημάτων να είναι προαιρετική.
Σύμφωνα με τις οδηγίες, στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή και, εφόσον σημειώνεται και το ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και, φυσικά, στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.
Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα.
Τρεις ημέρες μετά την Black Friday, θα κάνει την εμφάνισή της η Cyber Monday, με εκπτώσεις σε αγορές που γίνονται αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ