Οι πολλοί followers των influencer στα social media, έκανε την εφορία να σκεφτεί τα έσοδα που μπορεί να βγάζουν από προϊόντα που προωθούν ή πωλούν διαδικτυακά. Αν λοιπόν αυτά δεν δηλώνονται στην εφορία, τότε το σύστημα της ΑΑΔΕ θα το πιάσει.
Πως γίνεται όμως αυτο;
Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν ειδικό αλγόριθμο που κάνει πολλές και συνδυαστικές διασταυρώσεις, οι οποίες μπορεί να ξεκινούν από την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μέχρι τα εισοδήματα που δηλώνονται ή τα τεκμήρια διαβίωσης.
Συνήθως, η φοροδιαφυγή γίνεται μέσω e-shop που μπορεί να έχει δημιουργήσει κάποιος/α ή μέσω των προϊόντων που προωθεί για λογαριασμό «τρίτων» χωρίς να έχει κάνει έναρξη εργασιών. Το σύστημα λοιπόν, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο μπορεί να τους ανιχνεύσει.
Ουσιαστικά, το λογισμικό παρέχει τη δυνατότητα στις φοροελεγκτικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ να προχωρούν στο «σάρωμα» των κινήσεων των τραπεζικών λογαριασμών των φυσικών προσώπων και να ξεχωρίζουν εύκολα τις περιπτώσεις εκείνες όπου τα ποσά των πρωταρχικών καταθέσεων είναι πολύ μεγάλα σε σύγκριση με τα εισοδήματα που έχουν συμπεριλάβει οι φορολογούμενοι αυτοί στις φορολογικές δηλώσεις των ιδίων ετών.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ