Τίτλοι τέλους πέφτουν για την παρουσία της MediaMarkt στην ελληνική αγορά μετά το 2005 όταν και πρωτοεμφανίστηκε η εταιρεία.
Η γερμανική αλυσίδα συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς την ενοποίησή της με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών.
Σύμφωνα με το bussinessdaily, δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα.
Μάλιστα σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς καθώς υπήρξε άνοδος 30% των μεγεθών.
Ακολούθησε το mynews.gr στο Google News για να ενημερώνεσαι άμεσα για όλες τις ειδήσεις και την έκτακτη επικαιρότητα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ