Πρώτα στην προτίμηση των καταναλωτών παραμένων τα online σούπερ μάρκετ, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τα διαδικτυακά καταστήματα να σημειώνουν αύξηση κατά 15%.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον ΟΤ, το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους, η αύξηση του τζίρου των nnline σούπερ μάρκετ άγγιξε τα 153 εκατομμύρια ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς να προσμετρώνται οι Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως τα: Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market.
Συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 11%.
Όπως φαίνεται στα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, η Τρίτη θεωρείται ως η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, δεδομένου ότι το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα.
Αντίστοιχα, αν και σαφώς πιο μειωμένη, είναι η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται σε ποσοστό 16,5%.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ