Στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ αναμένεται να εισαχθεί η εταιρεία ρούχων SHEIN, που ιδρύθηκε στην Κίνα αλλά πλέον εδρεύει στη Σιγκαπούρη.
Ο κολοσσός fast-fashion, που συνεργάζεται με την Goldman Sachs, την JPMorgan Chase & Co. και τη Morgan Stanley, φαίνεται πως είναι έτοιμη να εισαχθεί στο χρηματιστήριο, την ώρα που οι εκτιμώμενες πωλήσεις ξεπερνούν κατά πολύ αυτές των Zara και H&M.
Μάλιστα, η εταιρεία, που δέχεται σωρεία καταγγελιών για χείριστες συνθήκες εργασίας στα εργοστάσια με τα οποία συνεργάζεται, άνοιξε κέντρα διανομής στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ευρώπη για να επιταχύνει τους χρόνους αποστολής σε αυτές τις περιοχές, ενώ έχει επεκταθεί παραγωγικά σε Βραζιλία, Ινδία και Τουρκία.
Σε επίπεδο διανομής, η SHEIN διανέμει τα προϊόντα της κυρίως μέσω της ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου και της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, όπου οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν, να ψωνίσουν και να κάνουν παραγγελίες.
Η διαδικτυακή παρουσία της εταιρείας αποτελεί βασικό κανάλι για την προσέγγιση της παγκόσμιας πελατειακής της βάσης, αξιοποιώντας σε μεγάλο βαθμό το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους φορείς επιρροής για την προώθηση των προϊόντων της και την επικοινωνία με τους πελάτες της.
Παράλληλα, συνεργάζεται με influencers, fashion bloggers και δημιουργούς περιεχομένου για την προώθηση των προϊόντων της μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των διαδικτυακών πλατφορμών, αλλά και με εταιρείες μόδας ή σχεδιαστές για αποκλειστικές συνεργασίες και συλλογές.
Ποιος είναι ο Chris Xu
Ο Chris Xu συγκαταλέγεται στους πλουσιότερους άνδρες της Κίνας, αλλά είναι πολύ λιγότερο γνωστός από προσωπικότητες όπως ο Jack Ma της Alibaba ή ο Pony Ma της Tencent.
Διαφορετικές αναφορές τον περιγράφουν ως Κινεζοαμερικανό που σπούδασε στο Πανεπιστήμιο George Washington ή στο Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας του Qingdao.
Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης τον περιγράφουν ως έναν μέσο φοιτητή από φτωχό περιβάλλον, ο οποίος έπρεπε να εργαστεί για να συντηρήσει τον εαυτό του κατά τη διάρκεια του πανεπιστημίου, αναπτύσσοντας δεξιότητες στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), οι οποίες θα στήριζαν τη μελλοντική του επιτυχία.
Οι αναφορές σχετικά με το ιστορικό του Xu και την άνοδό του στη βιομηχανία έχουν δώσει την εικόνα ενός σκληρά εργαζόμενου SEO, με υποτιθέμενη ικανότητα για αδίστακτες επιχειρηματικές αποφάσεις.
Το 2008 ίδρυσε μια διασυνοριακή επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, την Nanjing Dianwei Information Technology, με δύο εταίρους: ο Wang Xiaohu είχε ίσο μερίδιο και ο Li Peng ήταν σύμβουλος με μερίδιο 10%, ενώ το 2011 ο Xu δημιούργησε την SheInside, ένα διαδικτυακό κατάστημα λιανικής πώλησης νυφικών με έδρα τη Ναντζίνγκ και προκάτοχο της Shein.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ