Παρά την ακρίβεια των προϊόντων του σούπερ μάρκετ που έχει καθηλώσει τους καταναλωτές, για κάποιους αποτελεί και μια ευχάριστη εμπειρία στην καθημερινότητά τους.
Άλλοι πάλι, επιλέγουν το διαδίκτυο για να κάνουν τα ψώνια του νοικοκυριού τους και μάλιστα, όπως αναφέρει η Convert Group, συνήθως τα κάνουν τις Δευτέρες!
Νέα έρευνα της Convert Group αναδεικνύει πως η πιο δημοφιλής μέρα για Online αγορές είναι η Δευτέρα αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τότε.
Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%
O τζίρος
Αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως όσον αφορά τον τζίρο, τα πρώτα τρίμηνα του 2023 σημειώθηκε αύξηση στα online σούπερ μάρκετ ύψους 15%, αγγίζοντας έτσι τα 220 εκατομμύρια ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ , χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αλλά και οι παραγγελίες ήταν αυξημένες κατά 9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Για τις online αγορές
Σε σύγκριση πάλι, με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν:
- +30% σε προϊόντα για κατοικίδια
- +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
- +14% σε ποτά και αναψυκτικά,
- +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
- +11% σε φρέσκα τρόφιμα,
- +10% σε βρεφικά είδη,
- +9% σε είδη αρτοποιίας,
- +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
- +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
- ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 12%.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ