Ποικίλες αντιδράσεις φαίνεται πως έχει προκαλέσει διαφημιστικό βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης.
Όπως φαίνεται και στο βίντεο, που πλέον έχει «κατέβει» μεταξύ των διαφημιζόμενων προϊόντων της χώρας είναι ο φραπές, αλλά και η λέξη «μ@λ@κ@ς».
Από την πλευρά της η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου αναφέρθηκε στο γεγονός αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την καμπάνια.
«Μια ομάδα 9 παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά.
Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό.
Όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε», τόνισε μιλώντας στον Status 103,7 η κα. Πατουλίδου.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ