Τον γύρο του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο με μία αεροσυνοδό της ινδικής αεροπορικής εταιρείας IndiGo η οποία ενεπλάκη σε ένα έντονο καβγά με έναν αγενή ταξιδιώτη σε πτήση από την Κωνσταντινούπολη στο Δελχί.
Έτερος επιβάτης βιντεοσκόπησε το περιστατικό, το οποίο έγινε αμέσως viral όταν το μοιράστηκε στο διαδίκτυο.
Ο καβγάς ξεκίνησε, με αφορμή τα γεύματα, που σερβίρονταν στην πτήση.
Σύμφωνα με το NTDV, ο άντρας είχε ζητήσει σάντουιτς και το πλήρωμα τού είπε ότι θα κοιτούσαν αν είχαν διαθέσιμο.
Στη συνέχεια ο άντρας φέρεται να άρχισε να φωνάζει, με αποτέλεσμα ένα μέλος του πληρώματος καμπίνας να βάλει τα κλάματα.
Η αεροσυνοδός προσπάθησε να εξηγήσει στον επιβάτη ότι υπάρχει ένα καρότσι με μετρημένα γεύματα και ότι μπορούν να του σερβίρουν μόνο αυτό που έχει πληρώσει – κρατώντας την κάρτα επιβίβασής του.
Ο επιβάτης τότε τη ρώτησε, γιατί φωνάζει.
«Λυπάμαι πολύ κύριε, αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι στο πλήρωμα.
Σας ακούω με όλο τον σεβασμό, αλλά πρέπει κι εσείς να σέβεστε και το πλήρωμα», του απαντά η αεροσυνοδός.
Εκείνος τότε τη ρωτάει:
«Γιατί φωνάζεις; Γιατί φωνάζεις; Σκάσε».
Η αεροσυνοδός του απάντησε:
«Εσύ, σκάσε! Είμαι υπάλληλος.
Δεν είμαι υπηρέτριά σου.
Το πλήρωμά μου κλαίει εξαιτίας σου», καλώντας τον άντρα να σταματήσει να της κουνάει το δάχτυλο και να της φωνάζει.
Tempers soaring even mid-air: “I am not your servant”
An @IndiGo6E crew and a passenger on an Istanbul flight to Delhi (a route which is being expanded soon with bigger planes in alliance with @TurkishAirlines ) on 16th December : pic.twitter.com/ZgaYcJ7vGv
— Tarun Shukla (@shukla_tarun) December 21, 2022
«Είμαστε ενήμεροι για το περιστατικό που έλαβε χώρα στην πτήση 6E 12 από Κωνσταντινούπολη προς Δελχί στις 16 Δεκεμβρίου 2022.
Το θέμα σχετιζόταν με τα γεύματα που επέλεξαν συγκεκριμένοι επιβάτες», δήλωσε στη MailOnline για το περιστατικό εκπρόσωπος της IndiGo.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ