Τα επόμενα βήματά του μετά την απόκτηση του Λιμανιού του Βόλου φαίνεται πως ετοιμάζει ο Ιβάν Σαββίδης, μετά την απόκτηση του Λιμανιού του Βόλου.
Σύμφωνα με το Moneyreview, μεταξύ των στόχων του γκρουπ του Ιβάν Σαββίδη, περιλαμβάνεται η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου και των νέων υποδομών του λιμανιού, που θα προσδώσουν νέα δυναμική στις εμπορευματικές μεταφορές προς τις χώρες των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης.
Όπως εκτιμάται, η επέκταση κατασκευής του 6ου προβλήτα θα παρέχει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (έως 24.000 TEU) ενώ θα ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα.
Μιλώντας στο Southeast Europe Connectivity Forum που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ, Αθανάσιος Λιάγκος, αποκάλυψε ότι από το Μάρτιο του 2018, ο Οργανισμός έχει προβεί σε 347 νέες προσλήψεις εργαζομένων για την κάλυψη νέων θέσεων εργασίας, ενώ έχει εκπαιδεύσει μέχρι σήμερα 142 ασκούμενους.
Η επέκταση του 60υ προβλήτα
Σε ό,τι αφορά το 2023, εκτίμησε ότι ο ΟΛΘ αναμένει αύξηση στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε σχέση με το 2022, με τις επιβεβαιωμένες να αριθμούν 71, από 14 διαφορετικές εταιρείες και 20 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια, από τα οποία το 50% θα είναι homeporting.Την ίδια ώρα, η διευθύντρια του Γραφείου Θεσσαλονίκης της CMA CGM Greece, Ζωή Κολέτσα χαρακτήρισε ως πρώτη προτεραιότητα την επέκταση του 6ου προβλήτα, καθώς θα φέρει μεγαλύτερα πλοία, που σημαίνει ότι θα αυξηθεί η παραγωγικότητα για το λιμάνι, αλλά και για τις ίδιες τις εταιρείες.
Στην ίδια εκδήλωση η Ειρήνη Χάδιαρη, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε. είπε ότι στόχος του οργανισμού είναι να συμβάλλει ενεργά στην εξέλιξη της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας και στη δημιουργία σημαντικής προστιθέμενης αξίας για την οικονομία και την κοινωνία.
Τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός μας εστιάζει στη διεύρυνση της συνδεσιμότητας και της ενδοχώρας του λιμένα, καθώς και στην αξιοποίηση λύσεων συνδυασμένων μεταφορών.
Η κ. Χάδιαρη εστίασε στις επενδύσεις σε υποδομές που έχει δρομολογήσει η εταιρεία, δίνοντας έμφαση στην επέκταση του 6ου Προβλήτα. Πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δημιουργήσει ετήσια έσοδα 272 εκατ. ευρώ στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας του λιμένα, θα στηρίξει τα έσοδα του Δημοσίου με περισσότερα από 55 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία που θα υπερβαίνει τα 177 εκατ. ευρώ ετησίως στηρίζοντας άμεσα ή έμμεσα τη δημιουργία περισσότερων από 4.000 θέσεων εργασίας.
Το μέλος του ΔΣ της ΟΛΘ είπε επίσης, ότι στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της συνδεσιμότητας του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τις χώρες της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Ιανουάριο του 2022 ο ΟΛΘ υπέγραψε Σύμφωνο Συνεργασίας με την Οικονομική Ζώνη της Διώρυγας του Σουέζ (SCZone) με σκοπό την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου,ενώ τον Ιούλιο του 2023 υπέγραψε συνεργασία με την Ashdod Port Company Ltd., την εταιρεία διαχείρισης του λιμένα του Ashdod, στο Ισραήλ.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ