Η Λένα Κιτσοπούλου είναι ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτρια και φέτος η παράστασή της «Σφήκες» συζητήθηκε αρκετά, λόγω του διασκευασμένου σεναρίου, που η ίδια υπογράφει στην παράσταση.
Υπήρξαν θετικές, αλλά και αρνητικές κριτικές, με την 52χρονη καλλιτέχνιδα να απαντά μιλώντας στην εφημερίδα «Μακεδονία» μεταξύ άλλων πως «είναι ένα τελείως καινούργιο έργο οι δικοί μου Σφήκες, το οποίο όμως κρατάει τους βασικούς ήρωες, τον πατέρα και τον γιο, όπως και τους δύο φύλακες, αλλά θεωρώ ότι έχει και πάρα πολλά στοιχεία του Αριστοφάνη, όπως την παράβαση, στην οποία κράτησα την δική του θεματολογία απόλυτα, το κεντρί προς τους θεατές που δεν τον ψήφισαν, προς το κοινό που δεν το βολεύει να ακούει την αλήθεια, τα βέλη προς τους δικούς μου “Κλέωνες”, τους σημερινούς και το θέμα της νιότης και του γήρατος, το οποίο πήρα πάνω μου για να μιλήσω και προσωπικά για μένα, για τις δικές μου δυνάμεις και ως άνθρωπος και ως δημιουργός του έργου.
Έχουμε φτιάξει και εμείς έναν μανιακό δικομανή πατέρα, έχουμε μεταφέρει το δικαστήριο της Ηλιαίας στο σύμπαν των σημερινών λαϊκών δικαστηρίων και έχουμε έναν άνθρωπο για χορό, έναν Σφήκα μόνο, ενώ όλοι οι υπόλοιποι είναι ρόλοι, είναι η κοινωνία των σημερινών σφηκών που είναι μία μάνα, ένας αστυνομικός, ένας γιος, ένας πατέρας, ένας οποιοσδήποτε άνθρωπος που αυτοβαφτίζεται κριτής, δικαστής, δικηγόρος, λέει τη γνώμη του, επιβάλλει τη γνώμη του, κακοποιεί, κατηγορεί, εγκληματεί.
Προσπάθησα πέρα από τον πατέρα να φτιάξω μια κοινωνία ανθρώπων σημερινών, η οποία γεννάει τον κακοποιητή πατέρα, τον κακοποιητή πολιτικό, τον φαλλοκράτη, τον φασίστα, τον εθνικιστή», ανέφερε η Λένα Κιτσοπούλου.
Πάντως στη δεύτερη παράστασή της στη Θεσσαλονίκη (Τετάρτη 26/7), η Κιτσοπούλου είχε μια άτυχη στιγμή. Υπέστη διάστρεμμα και στη συνέχεια ως αντιδραστικό σύμπτωμα «κλείδωσε» το γόνατό της. Η παρουσία του ειδικού κινησιολόγου, Παναγιώτη Πετρογιάννη, ωστόσο, έδωσε τη λύση.
Δείτε την ανάρτησή του στο facebook
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ