Διάσημη και μόλις…7 ετών, η Αναστασία Ραντζισκάγια είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα «αστέρια» του Youtube, με το κανάλι της να βρίσκεται διαρκώς στα πρώτα πέντε της πλατφόρμας και τα βίντεό της να καταγράφουν καθημερινά περισσότερα από 100.000.000 views.
Τα ετήσια έσοδά της μικρή Αναστασίας ξεπερνούν πλέον τα 25.000.000 δολάρια, προκαλώντας ερωτήματα για το ποια είναι, τελικά, η συνταγή επιτυχίας της.
Η Αναστασία έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό της κοινό, το οποίο είναι λίγο ως πολύ κοντά στην ηλικία της, ενώ έχει επιλέξει να δείχνει τις μίνι-περιπέτειές της σε παιδικό περιβάλλον και με αντίστοιχους κώδικες επικοινωνίας, σπάζοντας τα σύνορα της χώρας της, καθώς, πλέον, απευθύνεται και στο αγγλόφωνο κοινό, στα παιδιά της Ινδονησίας και της Κορέας, αλλά και σε Ισπανόφωνους και Αραβόφωνους πληθυσμούς.
Ο Eyal Baumel, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Yoola που συνεργάζεται με δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου, μίλησε στο Web Summit, το τεχνολογικό συνέδριο που διεξάγεται στη Λισαβόνα, για το επίτευγμα της 7χρονης, σημειώνοντας πως η οικογένεια της Αναστασίας κατάλαβε πραγματικά την ευκαιρία που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση.
«Ο αλγόριθμος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο»
«Είναι πολύ σημαντικό να είσαι συνεπής σε αυτό που κάνεις, αλλά ταυτόχρονα να καταλαβαίνεις και τις πλατφόρμες τις οποίες χρησιμοποιείς. Και επίσης αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να εφαρμόσεις αντίστροφη μηχανική στις πλατφόρμες. Να καταλάβεις πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι τους. Ο αλγόριθμος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και για να είσαι επιτυχημένος, πρέπει να κατανοήσεις τη λογική τους», ανέφερε ο Eyal Baumel.
Παράλληλα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Yoola δήλωσε ότι η Αναστασία Ραντζισκάγια, γνωστή και ως Νάσια, έγινε εξώφυλλο στο Forbes, βγάζοντας σε ηλικία 5 ετών 20 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, καθώς το YouTube δίνει τη δυνατότητα να το κάνεις αυτό, παραχωρώντας το 55% των εσόδων από τη θέαση των videos.