Η εμφάνιση της Rihanna στο ημίχρονο του Super Bowl, με την οποία η τραγουδίστρια αποκάλυψε τη δεύτερη εγκυμοσύνη της, έχει γίνει viral στα κοινωνικά δίκτυα, με τους θαυμαστές της να είναι ενθουσιασμένοι.
Υπενθυμίζεται πως το 2019 η Rihanna είχε αρνηθεί να εμφανιστεί στη διοργάνωση, ως ένδειξη συμπαράστασης στον πρώην παίκτη, Colin Kaepernick, ο οποίος εκδιώχθηκε από το NFL, επειδή γονάτισε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον συστημικό ρατσισμό και την αστυνομική βία.
«Απλώς δεν μπορούσα να είμαι ξεπουλημένη», δήλωσε τότε η ποπ σταρ.
Ωστόσο, φέτος η Rihanna τραγούδησε, κάτι που σηματοδότησε και την επιστροφή της, έπειτα από 6 χρόνια αποχής από το τραγούδι.
Στο διάστημα αυτό βέβαια η 34χρονη τραγουδίστρια, όχι μόνο δεν έμεινε άπραγη, αλλά έγινε και δισεκατομμυριούχος, καθώς ασχολήθηκε με τη βιομηχανία των καλλυντικών, αλλά και των εσωρούχων.
Η συνολική περιουσία της Rihanna λοιπόν φημολογείται πως ανέρχεται στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Γιατί δεν πληρώνονται οι καλλιτέχνες
Η Rihanna λοιπόν και οι υπόλοιποι καλλιτέχνες, όπως η Beyoncé, ο Bruno Mars, ο Justin Timberlake και η Lady Gaga δεν πληρώθηκαν για τις εμφανίσεις τους στο Super Bowl.
Ωστόσο, τα οφέλη τους ήταν μεγάλα, καθώς το συγκεκριμένο σόου παρακολουθούν κάθε χρόνο εκατομμύρια θεατές.
Φέτος, ο αριθμός των θεατών ξεπέρασε τα 192 εκατομμύρια.
Όταν η Lady Gaga ανέβηκε στη σκηνή το 2017, οι πωλήσεις των άλμπουμ και των τραγουδιών της, για παράδειγμα, αυξήθηκαν κατά 1000%, ανέφερε το Billboard, και η Jennifer Lopez απέκτησε 2,3 εκατομμύρια νέους οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού αυτή και η Shakira ήταν οι επικεφαλής του ημιχρόνου το 2020.
Στην περσινή παράσταση συμμετείχαν οι θρύλοι του χιπ-χοπ της Δυτικής Ακτής Dr. Dre, Snoop Dogg, Mary J. Blige, Kendrick Lamar, Eminem και 50 Cent, ο καθένας από τους οποίους είδε μια ώθηση στους προσωπικούς του λογαριασμούς.
Την εβδομάδα μετά το Super Bowl, ο Dr. Dre είδε 183% αύξηση στις πωλήσεις άλμπουμ και 105% αύξηση στις ροές κατά παραγγελία, σύμφωνα με στοιχεία της Luminate. Οι πωλήσεις άλμπουμ της Blige αυξήθηκαν κατά 999% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και του Snoop Dogg κατά 361, σύμφωνα με τη Luminate.
Τα κέρδη της Rihanna
Για τη Rihanna, η οποία έχει ήδη σχεδόν 250 εκατομμύρια followers στο Twitter και το Instagram, η εμφάνιση στο Super Bowl ήταν η ευκαιρία της να επιστρέψει εντυπωσιακά στη μουσική και να επανασυνδεθεί με το κοινό της μετά από χρόνια αποχής από τη σκηνή.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ