Απόλυτος ως προς τη συνέχιση των εργασιών για την κατασκευή του Fly Over στη Θεσσαλονίκη ήταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ανατροπή στην ανατροπή… επομένως!
Την Πέμπτη το απόγευμα πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου και ο πρωθυπουργός έστειλε μήνυμα για το μείζον πρόβλημα, που απασχολεί την πόλη.
«Δεν πρόκειται να ανασταλούν οι εργασίες για την κατασκευή του Fly Over», είπε προς τους Υπουργούς και Υφυπουργούς που ήταν παρόντες.
Κάτι αντίστοιχο είχε δηλώσει και ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, λέγοντας πώς «ό,τι έχει γίνει είναι μη αναστρέψιμο».
Υπενθυμίζεται. όμως, ότι είχε προηγηθεί η επίσημη απόφαση… Τι είχε συμβεί;
Ήδη και επίσημα 5 μήνες πίσω είχε αποφασιστεί η παράδοση του Fly Over στη Θεσσαλονίκη με απόφαση του Χρήστου Σταϊκούρα!
Αυτό έγινε χθες νωρίς το απόγευμα, ωστόσο η απόφαση και εντολή Μητσοτάκη αλλάζει πάλι τα δεδομένα…
Σύμφωνα με τα όσα καταγράφει η Voria, παρόντες στη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό ήταν οι υπουργοί Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, οι υφυπουργοί Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, Μακεδονίας-Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης, ο επικεφαλής του γραφείου του Πρωθυπουργού στην Μακεδονία Μιχάλης Μπεκίρης ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, και μέσω τηλεδιάσκεψης ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης και ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρις Μπίλιας.
- Επίσης, θα πρέπει να καταγραφεί ότι την ερχόμενη εβδομάδα το Συντονιστικό Όργανο αναμένεται να συνεδριάσει στη Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται μάλιστα να ακολουθήσει και συνέντευξη τύπου για σειρά μέτρων, που αφορούν τις επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό από τις εργασίες για την κατασκευή του Fly Over.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε θετικός για την οικονομική ενίσχυση του Δήμου Θεσσαλονίκης για τη νυχτερινή αποκομιδή των απορριμμάτων, όπως έχει ζητήσει η δημοτική αρχή της πόλης.
Υπενθυμίζεται ότι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης είχε δηλώσει πως είναι σύμφωνος με τη βραδινή αποκομιδή, υπολογίζοντας το σχετικό κόστος περίπου στα 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ