Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, έκανε δήλωση-σχόλιο μετά την ανακοίνωση του ΟΣΕ και τη χθεσινή δήλωση του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη, μετά την πρώτη συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου Ασφαλείας Σιδηροδρόμων.
Συγκεκριμένα, ανέφερε:
«Όπως έχω επανειλημμένως τονίσει και ενώπιον της Βουλής, της αρμόδιας διαρκούς κοινοβουλευτικής επιτροπής και σε συνέντευξη, την οποία παραχώρησα, το σύστημα της τοπικής τηλεδιοίκησης στη Λάρισα λειτουργούσε απολύτως την κρίσιμη νύχτα. Το επαναλαμβάνω με έμφαση. Προκύπτει από όλα τα στοιχεία, τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας. Η τοπική τηλεδιοίκησης στη Λάρισα είναι υπαρκτή, πραγματική και ακόμα και σήμερα όλες οι διαδρομές γίνονται με αυτόματες χαράξεις. Το Κέντρο Ελέγχου της Λάρισας αφορά περίπου 8,5 χλμ. της διαδρομής. Είναι λειτουργικός πίνακας, τον οποίο και εγώ ο ίδιος σε αυτοψία είδα και χρησιμοποίησα. Λειτουργεί και θα μπορούσε να λειτουργούσε και την κρίσιμη νύχτα».
«Μετά την ανακοίνωση του ΟΣΕ, τις δηλώσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ και τα αναρίθμητα ρεπορτάζ με εικόνα και ήχο από την κατεστραμμένη αίθουσα τηλεδιοίκησης, έρχονται σήμερα οι αποκαλύψεις της ιστοσελίδας ethnos να καταδείξουν και αυτές τα ψέματα του κ. Γεραπετρίτη», αναφέρει ο Νίκος Παππάς.
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ειδικότερα ότι «σύμφωνα με τη Δήλωση Δικτύου 2023 του ΟΣΕ, που δημοσιεύει ολόκληρη το Έθνος, η Λάρισα δεν έχει τηλεδιοίκηση από το καλοκαίρι του 2019».
Σχολιάζει δε πως «τα πράγματα πλέον είναι ξεκάθαρα. Ο κ. Γεραπετρίτης επιχείρησε να παραπλανήσει τον ελληνικό λαό, αλλά και το κοινοβούλιο.
Δεν έχει κανένα νόημα πλέον να του απευθύνει κανείς το λόγο. Όταν αποφασίσει να μας πει μία αλήθεια, ας μας ειδοποιήσει».
Το ρεπορτάζ του «Έθνους» αναφέρει τα εξής:
«Επιμένει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δια στόματος του υπουργού Επικρατείας αρμόδιου για τις μεταφορές, Γιώργου Γεραπετρίτη, για την ύπαρξη συστήματος τοπικής τηλεδιοίκησης στη Λάρισα. Την ίδια ώρα έγγραφα, σιδηροδρομικοί, αλλά και η ίδια η δήλωση δικτύου από τον ΟΣΕ για το 2023, η οποία υποβάλλεται κάθε Ιανουάριο – και κατά συνέπεια για φέτος υποβλήθηκε μετά την λεγόμενη παράδοση του τοπικού συστήματος τηλεδιοίκησης κατά τον κ. Γεραπετρίτη τον Νοέμβριο του 2022 – είναι ξεκάθαρη.
Συγκεκριμένα, αναφέρει για τη Λάρισα ότι διαθέτει σηματοδότηση, αλλά όχι Κεντρική Διαχείριση Κυκλοφορίας, δηλαδή τηλεδιοίκηση. Υπενθυμίζεται ότι οι σιδηροδρομικοί διαχωρίζουν πλήρως την τηλεδιοίκηση από το τοπικό σύστημα χειρισμού, που πράγματι λειτουργεί στη Λάρισα και δίνει τη δυνατότητα αυτόματης χάραξης πορείας».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ