Ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, έκανε Ερώτηση στη Βουλή, με αφορμή τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου της Μαγνησίας, μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν τον νομό της Θεσσαλίας.
Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος επισήμανε ότι, εξαιτίας των ζημιών που έχει υποστεί ο σιδηρόδρομος σε όλο το εύρος του, παραμένει εδώ και δύο μήνες εκτός λειτουργίας, δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών και την οικονομική ζωή της περιοχής.
Στην Ερώτησή του κάλεσε τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών να μην συνεχίσει την πολιτική αδιαφορίας και εγκατάλειψης και να παρέμβει για την άμεση και ασφαλή επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Μαγνησίας.
Σύμφωνα με τον κ. Μεϊκόπουλο, το Τρενάκι του Πηλίου, που εκτελούσε το ιστορικό του δρομολόγιο μέσα από τις γραφικές διαδρομές του Πηλίου κάθε Σαββατοκύριακο, αλλά και με έκτακτα δρομολόγια, εξυπηρετώντας πλήθος γκρουπ επισκεπτών και σχολικών εκδρομών, παραμένει από το Σεπτέμβριο εκτός λειτουργίας, εξαιτίας των προβλημάτων στη γραμμή Άνω Λεχωνίων-Μηλιές.
Πάνω από τριάντα (30) κατολισθήσεις έχουν προκληθεί από τα ορμητικά νερά σε πολλά σημεία της γραμμής, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται στο 25ο χιλιομετρικό σημείο. Η μόνη πρωτοβουλία που έχει ληφθεί μέχρι στιγμής, προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης των ζημιών στη γραμμή, είναι αυτή της αυτοψίας, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί χρονοδιαγράμματα για την έναρξη και ολοκλήρωση των εργασιών.
«Η μεγάλη καθυστέρηση στην επισκευή των ζημιών και στην επαναλειτουργία των δρομολογίων του Τρένου του Πηλίου πλήττει το ήδη «πληγωμένο» από τις επιπτώσεις των πλημμυρών τουριστικό προϊόν της Μαγνησίας και μάλιστα σε ένα χρονικό σημείο που η αποκατάσταση του τουριστικού brand του νομού θα έπρεπε να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για την Πολιτεία», τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Η ίδια εγκληματική καθυστέρηση στην αποκατάσταση των βλαβών εντοπίζεται και στη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας που αποτελεί τη μόνη σιδηροδρομική σύνδεση της Μαγνησίας με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα. Ενώ οι εργασίες επισκευής της γραμμής Δομοκού-Λάρισας έχουν ξεκινήσει, η κυβέρνηση αρνείται χωρίς πειστική εξήγηση να προχωρήσει παράλληλα και τις εργασίες αποκατάστασης των περιφερειακών σιδηροδρομικών γραμμών (σ.σ. Βόλου-Λάρισας και Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας).
«Η διακοπή λειτουργίας της γραμμής Βόλου-Λάρισας έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις στην καθημερινότητα των πολιτών.
Αποκλεισμένο σιδηροδρομικά παραμένει και το ΠΕΒ-304 (Προκεχωρημένο Εργοστάσιο Βάσης) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αποτελεσματική λειτουργία της κρίσιμης στρατιωτικής εγκατάστασης», τόνισε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ