Σκληρά λόγια και «πυρά», μέσω «Χ», από τον Πρόδρομο Εμφιετζόγλου στον Κώστα Καραμανλή με αρχική αναφορά στα Τέμπη και την τραγωδία, με αφορμή την παρουσία του πρώην υπουργού στην Εξεταστική.
Στο τέλος, στον επίλογο, κάνει αναφορά και στον Ευάγγελο Μυτιληναίο, με αφορμή το έργο της Αμβρακίας, όπως χαρακτηριστικά καταγράφει.
Υπενθυμίζεται, μάλιστα, ότι πέρα από τις επιχειρήσεις, Εμφιετζόγλου και Μυτιληναίος, είχαν κοινή παρουσία στον Ηρακλή, όταν ο πρώτος ήταν ιδιοκτήτης ΚΑΕ, στο μπάσκετ και ο δεύτερος ήταν ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ηρακλής, στο ποδόσφαιρο.
Αυτά αναφέρει, μεταξύ των άλλων, ο πρόεδρος του κόμματος, «Πατριώτες», στην ανάρτησή του.
«Ούτε μια συγνώμη δεν ψέλλισε ο κος ΚΑΧ Καραμανλής στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής.
«Εάν είχε τηρηθεί ο κανονισμός… δεν θα είχαμε … δυστύχημα» μας είπε ο εν λόγω κύριος λες και είμαστε ηλίθιοι. Μα γι’ αυτό έδινε παρατάσεις στη Σύμβαση 717.
Δεν έφταιξε σε τίποτε όταν όλοι του έγραφαν και τον συμβούλευαν ότι τα τρένα πάνε και έρχονται χωρίς ασφάλεια και τον προειδοποίησαν ότι ο κίνδυνος είναι άμεσος.
Έφτασε στην αθλιότητα να μας κουνάει το χέρι και να μας εγκαλεί για «απάνθρωπη εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου».
Βαρύ όνομα σε πλαδαρούς ώμους !!!
ΥΓ1: Ο κομπλεξικός αυτός… κύριος μεταξύ των… έργων διέλυσε τις υπογεγραμμένες συμβάσεις της Πατρών-Πύργου για να δώσει το έργο στους νταβατζήδες. Αποτέλεσμα, 2 χρόνια καθυστέρηση και 30 χρόνια διόδια !
ΥΓ2: Η λύσσα του εναντίον μου δεν κρυβόταν.
Με αποκάλεσε «Καλογρίτσα της δεξιάς» και οργάνωσε με τράπεζα για να μου αφαιρέσει το έργο της Αμβρακίας και να το δώσει στον Μυτιληναίο!».
Η ανάρτηση:
Ο ΘΛΙΒΕΡΟΣ Κος ΚΑΧ
Ούτε μια συγνώμη δεν ψέλλισε ο κος ΚΑΧ Καραμανλής στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής.
«Εάν είχε τηρηθεί ο κανονισμός… δεν θα είχαμε … δυστύχημα» μας είπε ο εν λόγω κύριος λες και είμαστε ηλίθιοι. Μα γι’ αυτό έδινε παρατάσεις στη Σύμβαση 717.
Δεν έφταιξε… pic.twitter.com/f3ZpfMlvH8
— Πρόδρομος Εμφιετζόγλου (@emphietzoglou) February 15, 2024
Το έργο «Άκτιο-Αμβρακία»
- Η ανάδοχος εταιρεία ΜΕΤΚΑ, της «Μυτιληναίος Α.Ε.» ανέλαβε το έργο της Αμβρακίας τον Νοέμβριο του 2020.
Ο οδικός άξονας «Άκτιο – Αμβρακία», προϋπολογισμού 160 εκατ. ευρώ, εντάσσεται στον Άξονα Προτεραιότητας «ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΤΣ)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020.
Η αποτίμηση των ωφελειών συνοψίζεται κυρίως στην αύξηση του επιπέδου προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και ασφάλειας, με άμεσες επιπτώσεις στην:
- μείωση των ατυχημάτων και ιδίως των σοβαρών,
- μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, λόγω της μείωσης των δυσμενών περιβαλλοντικών επιπτώσεων των οδικών μεταφορών.
- βελτίωση ασφάλειας των αστικών περιοχών, λόγω της εκτροπής της «βαριάς» κυκλοφορίας και αποσυμφόρησης του υπάρχοντος οδικού δικτύου,
- αξιοπιστία χρόνου διαδρομής,
- αύξηση προσπελασιμότητας και άμεση συμβολή στην περιφερειακή ανάπτυξη και την τουριστική δραστηριότητα,
- ελκυστικότητα παραγωγικών επενδύσεων στη ζώνη επιρροής του έργου,
- εξοικονόμηση χρόνου πολλαπλών προορισμών, ταχύτερες μεταφορές με αυξημένη οδική ασφάλεια,
- μείωση λειτουργικού κόστους οχημάτων των διαφόρων κατηγοριών
- δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης, λόγω ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής στην ζώνη επιρροής του έργου.
Ο αυτοκινητόδρομος «Άκτιο – Αμβρακία» αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,5 μέτρων εκάστη, μία λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, πλάτους 0,5 μέτρου και από κεντρική διαχωριστική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης πλάτους 2 μέτρων, δηλαδή είναι συνολικού πλάτους 17 μέτρων.
Το έργο περιλαμβάνει, επίσης, την κατασκευή:
- Παράπλευρων και κάθετων δρόμων.
- Δύο μεγάλων κοιλαδογεφυρών περίπου 200 μέτρων εκάστη και τριών μικρότερων γεφυρών για ρέματα.
- 9 κόμβων (8 ανισόπεδους και 1 ισόπεδο), καθώς και άνω & κάτω διαβάσεων.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ