Ένα νέο πίνακα του σπουδαίου ζωγράφου της Αναγέννησης, Ραφαήλ, ανακάλυψαν μελετητές στην Ιταλία.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους μάλιστα ο πίνακας απεικονίζει ένα γυναικείο πορτραίτο που «θυμίζει τη Μαρία Μαγδαληνή»!
Στην επαρχία Πέζαρο και Ουρμπίνο, στην πόλη Πέργκολα της Κεντρικής Ιταλίας, διεξάγεται διεθνές συνέδριο στο οποίο ομάδα μελετητών τέχνης ανακάλυψαν και παρουσίασαν ένα νέο πίνακα του αναγεννησιακού ζωγράφου Ραφαήλ.
Το νέο έργο του σπουδαίου καλλιτέχνη χρονολογείται στο 1504.
Σ’ αυτό απεικονίζεται το πρόσωπο της Κιάρα Φαντσέλι, συζύγου του Πιέτρο Περουτζίνο ο οποίος επίσης ήταν ζωγράφος της Αναγέννησης.
Το πορτραίτο είναι ζωγραφισμένο σε πάνελ από ξύλο λεύκας διαστάσεων 46 επί 34 εκατοστών και ανήκει σε ξένη ιδιωτική συλλογή.
Οι μελετητές παρομοίασαν το πρόσωπο που απεικονίζεται στον πίνακα με αυτό της Μαρίας Μαγδαληνής.
Η ανακοίνωση έγινε στο συνέδριο με θέμα «Το όραμα της τελειότητας του Ραφαήλ Σάντσιο», ενώ μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να κυκλοφορήσει αναλυτικά η σχετική μελέτη για το νέο έργο – που φέρει τίτλο «η Μαγδαληνή του Ραφαήλ, όταν ο μαθητής ξεπερνά τον δάσκαλο» – στο περιοδικό «Open Science, Art and Science».
Ποιος ήταν ο Ραφαήλ
Ο Ραφαήλ γεννήθηκε το 1483 στο Ουρμπίνο της Ιταλίας και πέθανε το 1520, σε ηλικία 37 ετών στη Ρώμη.
Ήταν ένας από τους επιφανέστερους καλλιτέχνες της πρώιμης Αναγέννησης, του οποίου η φήμη και η αξία υπήρξαν ανάλογες με εκείνες του Μιχαήλ Άγγελου και του Λεονάρντο ντα Βίντσι.
Το 1500 μετακόμισε στην Περούτζια για να σπουδάσει στο εργαστήριο του Πιέτρο Περουτζίνο.
Έμεινε και εργάστηκε εκεί για τέσσερα χρόνια (1504).
Πολλά από τα έργα του βρίσκονται στο Παλάτι του Βατικανού, ενώ το πιο γνωστό εξ αυτών, είναι η «Σχολή των Αθηνών» στην «Αίθουσα της Υπογραφής», που απεικονίζει μια φανταστική σκηνή στην οποία διάσημοι φιλόσοφοι διαφόρων εποχών, μαθηματικοί και επιστήμονες από την κλασική αρχαιότητα, απεικονίζονται να συμμετέχουν όλοι σε μια συνέλευση, σε ένα μεγαλοπρεπές κτίριο ρωμαϊκής αρχιτεκτονικής.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ