Εξηγήσεις για την τουριστική καμπάνια που ανέλαβε κλήθηκε να δώσει μια φιλιππινέζικη διαφημιστική εταιρεία, αφού στο promo βίντεό της προέβαλε τις ομορφιές άλλων χωρών!
Η εταιρεία «DDB Philippines», η οποία χρησιμοποίησε πλάνα από καλλιέργειες στην Ινδονησία, αμμόλοφους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, και ένα αεροσκάφος που προσγειωνόταν στην Ελβετία, απολογήθηκε για το «ατυχές λάθος» του.
Την ίδια ώρα, η Υπουργός Τουρισμού της χώρας, Κριστίνα Γκαρσία Φράσκο, εξήγησε ότι δεν δόθηκαν δημόσια κονδύλια για την παραγωγή του βίντεο, σημείώνοντας, μάλιστα, ότι η ετιαρεία τους είχε διαβεβαιώσει ότι επρόκειτο για πρωτότυπο υλικό.
«Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η DDB διαβεβαίωσε, επανειλημμένα, την πρωτοτυπία όλου του υλικού.
Η χρήση ξένου υλικού σε μια εκστρατεία προώθησης των Φιλιππίνων είναι άκρως ακατάλληλη και αντιβαίνει στους στόχους του υπουργείου Τουρισμού», επεσήμανε η κα. Φράσκο.
Λίγες ημέρες μετά την προβολή του, το βίντεο κατέβηκε από όλα τα επίσημα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η Υπουργός διαβεβαίωσε ότι η διαφημιστική εταιρεία θα λογοδοτήσει για την πράξη της.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ