Τέλος από το 2035 και μετά η πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης εντός της ΕΕ!
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μετά από ψηφοφορία, κατέληξε σε αυτήν την απόφαση και έβαλε στο κάδρο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα δημοτικά οχήματα και τις εμπορευματικές μεταφορές.
Η απαγόρευση θα εφαρμοστεί και στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην οποία από το 2035 και μετά δεν θα πωλούνται αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη ή πετρέλαιο.
Ωστόσο, η απαγόρευση αυτή δεν θα ισχύει για τα μεταχειρισμένα οχήματα. Αυτά θα μπορούν να διατίθενται στην αγορά, ακόμη και με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μετά το 2035.
Από την άλλη πλευρά, πολλές πόλεις θα έχουν ήδη απαγορεύσει την πρόσβαση σε οχήματα ντίζελ πολύ πριν από το 2035 (2030 στην Αθήνα) και στη συνέχεια σε αυτά που λειτουργούν με βενζίνη.
Προς το παρόν, η μόνη εναλλακτική που προσφέρεται στον καταναλωτή είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μια ακριβή επιλογή, που από τα πρόσφατα διεθνή γεγονότα μπορεί να επιβαρυνθεί κι άλλο.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στη χώρα μας αναλογεί ένας δημόσιος φορτιστής για κάθε 500 χλμ., τη στιγμή που στην κορυφαία σε αυτόν τον τομέα Ολλανδία αναλογούν 237 δημόσιοι φορτιστές, σύμφωνα με έκθεση της ACEA τον Σεπτέμβριο του 2021.
Στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής, στο Λουξεμβούργο, στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο των υπουργών μεταφορών, αποφασίστηκε η επιτάχυνση της δημιουργίας επαρκούς υποδομής, με στόχο ένα δημόσιο τερματικό φόρτισης ανά 60 χλμ. στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο.
Πηγή: drive.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ