Eτοιμη να καταργήσει τις στοχευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα είναι η Meta, η… νέα μητρική εταιρεία, η οποία «ελέγχει» το Facebook και το Instagram.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, από τις αρχές του 2022, η Meta θα αποκλείει τους διαφημιστές από τη χρήση λεπτομερών επιλογών στόχευσης διαφημίσεων που εμφανίζουν διαφημίσεις με βάση τη δέσμευσή σας σε «ευαίσθητες» περιοχές.
Αυτές είναι η φυλή, η εθνικότητα, οι θρησκευτικές απόψεις, οι πολιτικές πεποιθήσεις, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η υγεία, και πολλά άλλα.
«Ακούσαμε ανησυχίες από ειδικούς ότι η στόχευση επιλογών όπως αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με τρόπους που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αρνητικές εμπειρίες για άτομα σε ομάδες υποεκπροσωπούμενων», τόνισε σχετικά ο Graham Mudd, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και διαφήμισης.
Πλέον, είναι ξεκάθαρο ότι το Meta θα προχωρήσει στη διαγραφή πολλών από τις ευαίσθητες και λεπτομερείς επιλογές στόχευσης.
Αλλωστε, είναι πολλές οι φορές στο παρελθόν, που το Facebook αναγκάστηκε να αφαιρέσει αμφιλεγόμενες κατηγορίες στο παρελθόν.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ