Η ΝΟΚΙΑ αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της μετά από 45 χρόνια, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Lippincott.
Στόχος; Να παρουσιάσει τον εαυτό της ως τεχνολογική φίρμα που εξερευνάει πέρα από τις κινητές συσκευές της καθημερινότητας αλλά και να εκφραστεί ως «ένας ηγέτης καινοτομίας B2B που ενώνει τους ανθρώπους, τις μηχανές αλλά και τις συσκευές όλου του κόσμου ώστε να αντιληφθούν της δυνατότητες του ψηφιακού σε κάθε βιομηχανικό τομέα».
View this post on Instagram
Το προηγούμενο λογότυπο που είχε σχεδιαστεί το 1979, απλοποιήθηκε και απέκτησε μια πιο μινιμαλιστική όψη.
Ειδικότερα, το έντονο μπλε χαρακτηριστικό χρώμα της ΝΟΚΙΑ, έγινε πιο φωτεινό, αφαιρέθηκαν στελέχη από τα γράμματα αλλά και κάποια, όπως το Ο άλλαξαν μορφή.
Οι διαγώνιες πλευρές του γράμματος Κ διατηρήθηκαν με τη μορφή βέλους δίνοντας έτσι μια πιο αφαιρετική αλλά και σύγχρονη οπτική.
«Σχεδιάστηκε ως σύμβολο συνεργασίας, η οποία για τη Nokia είναι κρίσιμης σημασίας για την υλοποίηση του ραγδαία αυξανόμενου δυναμικού των δικτύων, ξεκλειδώνοντας κατακτήσεις σε βιωσιμότητα, παραγωγικότητα και προσβασιμότητα», σημείωσε η εταιρεία.
View this post on Instagram
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ