Το πρώτο του δρομολόγιο με επιβάτες πραγματοποίησε το Μετρό Θεσσαλονίκης!
Στο δοκιμαστικό δρομολόγιο επιβιβάστηκαν δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη πραγματοποιώντας τη διαδρομή από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, μέχρι τον τερματικό σταθμό του αμαξοστασίου στην Πυλαία.
Αυτός πρόκειται άλλωστε να είναι και ο βασικός άξονας του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει στις αρχές του 2024.
Στη διάρκεια της διαδρομής (που διαρκεί 17 λεπτά συνολικά πραγματοποιώντας 13 στάσεις) οι συρμοί κινήθηκαν με δύο τρόπους.
Αρχικά με χειροκίνητο έλεγχο μέχρι το Σιντριβάνι, με την ταχύτητα να περιορίζεται μέχρι τα 15 χιλιόμετρα και έπειτα αυτόματα με ταχύτητες που έφταναν τα 80 χλμ την ώρα.
Οι σταθμοί έχουν διαμορφωθεί απόλυτα πέραν αυτού της οδού Βενιζέλου, ενώ πόρτες ασφαλείας τύπου PSD αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.
Όπως εξήγησε ο αρχιμηχανικός, Νίκος Δένης, που πραγματοποίησε την ξενάγηση, η ράβδος που τροφοδοτεί τους συρμούς με ρεύμα είναι υπόγεια, γεγονός το οποίο μειώνει τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας και εργατικού ατυχήματος.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ