Εκτός κυκλοφορίας αναμένεται να μείνουν για άλλους 3 μήνες τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, που έφτασαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στις αρχές Μαρτίου.
Σύμφωνα με την parallaxi, το βασικό πρόβλημα είναι ότι ο σταθμός φόρτισης δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, καθώς ακόμη βρίσκεται σε βάση κατασκευών σε οικόπεδο που έχει ενοικιαστεί δίπλα στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.
Όπως εκτιμάται, η ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου αμαξοστασίου και των δικτύων φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων εκτιμάται ότι δεν μπορεί να επιτευχθεί πριν από 3 μήνες.
Κατά τον αρχικό σχεδιασμό, οι εγκαταστάσεις για τη φιλοξενία των ηλεκτρικών λεωφορείων θα δημιουργούνταν και στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα, αλλά η πρόταση αυτή απορρίφθηκε για λόγους ασφαλείας.
Μάλιστα, η διαδικασία για την προμήθεια των ηλεκτρικών λεωφορείων κρατά εδώ και 2 χρόνια, με τον τελευταίο χρόνο να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.
Υπενθυμίζεται ότι στις 19/2 υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 8,737 εκατ. ευρώ, με την οποία εντός των επόμενων τριών μηνών προβλέπεται να ολοκληρωθεί, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, η κατασκευή του σταθμού φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που αναμένονται σήμερα στην Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση του ΟΑΣΘ, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης όλες οι απαραίτητες υποδομές τόσο για τη φόρτιση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, όσο και για την ασφαλή νυχτερινή τους στάθμευση και φύλαξη.
Κύριος του έργου είναι ο ΟΑΣΘ και φορέας υλοποίησης η Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΝΕΘ Α.Ε.), η οποία ανέλαβε όλη τη διαδικασία δημοπράτησης (μελέτες, τεύχη δημοπράτησης, αδειοδοτήσεις, επιλογή αναδόχου κ.λπ.), την παρακολούθηση υλοποίησης, καθώς και την παραλαβή του έργου.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ