Νέα στοιχεία βγαίνουν στο φως κάθε ώρα, σχετικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία της έρευνας, όταν σημειώθηκε η φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία είχε αναπτύξει ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 145 χιλιόμετρα και η εμπορική τα 115 χιλιόμετρα την ώρα. Μέχρι αργά χθες το βράδυ, με τον τελευταίο απολογισμό, οι σοροί που έχουν βρεθεί και απεγκλωβιστεί από τα βαγόνια είναι 44, εκ των οποίων οι 7 είναι απανθρακωμένες.
Πληροφορίες αναφέρουν πως αναγνωρίστηκε ο ένας μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας, αλλά η ταυτοποίησή του, θα γίνει με την μέθοδο του DNA. Όπως αναφέρουν αστυνομικές πηγές, 53 συγγενείς των επιβατών που έχουν σκοτωθεί ή αγνοούνται έχουν δώσει γενετικό υλικό για να ταυτοποιηθούν οι 44 σοροί και τα ανθρώπινα μέλη που βρίσκονται σε 13 σακούλες.
Το τραγικό είναι πως υπάρχει περίπτωση κάποιοι αγνοούμενοι να μην εντοπιστούν ποτέ, αφού μπορεί να έχουν εξαϋλωθεί τα σώματά τους, με τη θερμοκρασία στο βαγόνι 1 και 2, αλλά και στο εστιατόριο μετά την έκρηξη να φτάνει και τους 1.300 βαθμούς Κελσίου…
Οι αιτίες θανάτων, σύμφωνα με την ιατροδικαστή Ρουμπίνη Λεοντάρη, πέρα από απανθρακώσεις, ήταν ακρωτηριασμοί, βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εσωτερικές αιμορραγίες. Όσον αφορά τον αριθμό των επιβατών που βρίσκονταν στο βαγόνι-εστιατόριο, είναι ακαθόριστος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι σε αυτό βρίσκονταν οι δύο υπάλληλοι και άγνωστος αριθμός επιβατών που είτε κάθονταν ή ήταν όρθιοι. Ανάμεσά τους ήταν ένας 23χρονος πυροσβέστης και η σύντροφός του, που δεν έχουν αναγνωριστεί.
Ο 59χρονος σταθμάρχης, τόσο προφορικά όσο και στην κατάθεση του στους αξιωματικούς της Τροχαίας Λάρισας, ομολόγησε ότι έκανε λάθος και δεν επανάφερε τα κλειδιά στην αρχική τους θέση, με αποτέλεσμα η επιβατική αμαξοστοιχία να αλλάξει πορεία και περάσει στις ράγες που κινούνταν η εμπορική αμαξοστοιχία.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ